Thursday, December 22, 2011

Lagu Bruno Mars *It Will Rain* boleh memurtadkan ??

Let's check it out !! wohooo.. !!



ini adalah post pasal lagu tu..  click untuk tumbesaran


Kalau nak tahu lebih lanjut, tengok youtube di bawah ini !!


Dengarkan pada saat 0:31


Kan ?? Aku pun minat jugak Bruno Mars.. Sebab lagu dia banyak jugak yang best2... huhu.. Tapi lagu ni aku tak pernah dengar lagi.. Nasib baik aku dapat tahu berita ni.. Kalau tak  aku dah pergi karaoke naynyi lagu ni.. ahahahahah *eham ehem... aku tak pernah pergi karaoke* wakaka


Eh, ok bye !!






2 comments:

  1. owh.. tak tau pulak.. tak penah dengar lagi lagu ni.. btw tengs 4 information ^_^

    ReplyDelete