Thursday, December 15, 2011

Kenapa ek ?

Asssalamualaikum...

Dulu masa couple bukan main lagi...
Sayang sayanglah.. Itulah.. Inilah..

Tapi,
bila dah putus mereka akan bermusuh..
Maksud aku, salah seorang ex-couple ni akan cari pasal demgam ex dia..
Tak kiralah lelaki ke perempuan..

Selalulah aku nampak kat facebook gaduh gaduh kat wall..
Kutuk sana kutuk sini...
Senang cakap dia orang diibaratkan macam anjing dengan kucing..

Tak boleh ke yang dah lepas tu biarkan je?
Aku bukanlah nak cakap aku ni bagus..
Tapi aku memang pelik sangatsangat..

Bukan setakat di facebook, kat sekolah pun aku ada nampak..
Dia orang gaduh depan kelas masa aku tingkatn 3..
Tapi ni pasal ada orang ke tiga..
Siapa? Oh, tak mungkin aku akan bagitahu..

Tak boleh ke korang ni buka buku baru..
Let bygone be bygone..
Tak payah gaduhgaduh.. Buang masa dan tenaga je weh...


Ok, bye !

*memo: entri ini adalah umum.. siapa yang terasa, harap maaf.. aku hanya sekadar meluahkan apa yang aku rasa...komen kalau nak komen.. terima kasih =)




No comments:

Post a Comment