Monday, December 12, 2011

Aku Nak Duit Aku Balik !!!!

Tadi kan, aku pergi kedai top up..., aku nak pulangkan balik kad top up yang aku dah gunalah...
Lepas tu, tauke tu kata, apa ??
Dia cakap, ok berapa lu mau ??

*ok tipu*


hahaha...  Kalau aku betul betul pergi kedai top up ,lepas tu pulangkan kad top up yang aku dah guna tu, memang makan pelempanglah jawabnya..haha



Aku tipu je tu.. hehehe.. Pergi kedai pun tak tadi...
Tapi !!  Aku rasa aku nak duit aku balik !!




Aku rasa macam menyesal pulak bila tengak kad kad top up aku tu...... Rasa membazir pu ada..
Yela.... Beli topup mahal mahal, dapat kad je !! hampeh!
hahaa.. Memanglah dapat kad je, top up nya kan ko dah guna ain !!  
Arghh!! Menyesal beli top up... Sekarang aku pun dah lama tak top up... Telephone aku pun dah lama tak berdering.. Kesiankan ??

ok, bye !


No comments:

Post a Comment